27. september 2011

Fjerde dagen i praksis ^____^

I dag har jeg vært i den fjerde dagen i praksis. Jeg begynte dagen med å hjelpe lærlingen med å bære ut de blomstene som skulle stå ute, og etterpå vannet vi de. Så lurte en av de andre som jeg jobber med på hva jeg gjorde på skolen. Da svarte jeg at vi har laget buketter og dekorasjoner til nå. Hun spurte meg om jeg hadde lyst til å være med på å lage noen formale dekorasjoner. Jeg takket ja, og hun viste meg hvordan det skulle gjøres. Hun lagde de to store dekorasjonene og jeg lagde de tre små. Vi skulle bruke Solsikker, Popolus og røde/svarte pinner.
Her er de:
Som du kanskje ser på bildet, skulle jeg legge Popolusblader i  bunnen for å skjule Oasisen.

Etter jeg var ferdig med de satte jeg de ut i butikken sammen med de andre.

Etterpå lagde vi mange buketter:
Dette er to av mine:

Den ene er laget av Nelikker, Roser, Korallbregne, Salal og Agapantus.



















Og den andre er laget av Hortensia, Roser, Korallbregne, Salal og Agapantus.


Helt tilslutt hjalp jeg til med å lage den siste dekorasjonen som var til noen nybakte foreldre.
Her er den jeg så på når jeg lagde den:


Og her er min:
Jeg satte ikke i kort og en liten bamse, fordi det ville de vente med.

Her er begge to:
Alle bildene er tatt av meg.

1 kommentar: